Finance & Support bij UPD

Robuuste en foutloze processen zijn de basis voor onze dienstverlening en de klantbeleving die we daarmee creëren. Ondanks dat deze processen – en de afdelingen die ze verzorgen – niet altijd even zichtbaar zijn, vormen ze de ruggengraat van ons succes.

Onze Finance & Support afdelingen verzorgen essentiële processen binnen UPD, hierbij kun je denken aan het plannen van beschikbaarheid van trainers en consultants, het verzorgen van facturatie, het beheren van onze E-Learning en de operationele afhandeling van grote opleidingstrajecten.

Een solide basis om te excelleren

De basis van UPD

Als medewerker van onze Finance of Support afdeling ben je een belangrijk onderdeel van ons succes. De werkzaamheden die deze afdelingen verzorgen zorgen ervoor dat onze dienstverlening naar onze klanten foutloos, moeiteloos en effectief is. De collega’s die op deze afdelingen werken hebben niet altijd direct contact met onze klanten, maar ze zijn zich wel degelijk bewust van de waarde zij creëren voor onze klanten.

Rollen en vakgebieden

We kennen binnen deze afdelingen een aantal rollen die direct verbonden zijn aan de expertise van de collega’s die de rollen vervullen:

  • Financieel medewerker
    In deze rol ben je verantwoordelijk voor de foutloze financiële administratie van onze bedrijfsvoering. Dat betekent dat je de facturatie naar onze klanten beheerd en onze interne administratie voert.
  • Planning
    Met meer dan 30 trainers en consultants is planning een onmisbare schakel in ons succes. In deze rol zorg je dat de meest geschikte trainers de juiste training en opleiding verzorgen en zorg je dat onze consultants ingepland worden om werkzaamheden bij onze klanten uit te voeren.
  • E-Learning specialist
    Een aantal jaar geleden waren wij de eerste grote opleider die blended learning integreerde in de dienstverlening. We geven veel van onze klanten toegang tot onze kennis via E-Learning zodat we tijdens de lesdagen onze aandacht volledig kunnen richten op het toepasbaar maken van deze kennis. Als E-Learning specialist ben je verantwoordelijk voor de inrichting en het beheer van de E-Learning en pas je jouw didactische kennis toe om de E-Learning continu te verbeteren.
  • Support
    Als supportmedewerker ondersteun je onze klanten bij grotere opleidingstrajecten. Je zorgt dat het opleidingsaanbod voor hen actueel en accuraat is, je begeleid cursisten bij de voorbereidingen en je fungeert als primair contactpersoon voor alle klanten die meerdere cursisten tegelijkertijd – inhouse – opleiden.

Meer weten?

Wil je meer weten over de rol van trainer / coach? Neem dan contact op met Jof Houben via join@upd.nl of 020 – 345 3015.

JointheSpark is een initiatief van UPD © 2024